keskiviikkona, lokakuuta 07, 2009

kun sataa maahan ensilumi, talvi totiseksi tekee

Tänään tuli reilu 7cm lunta!


Ahh anteeksi kauhea pokkarilaatu, mulla ei kauheasti kiinnosta oikeastaan edes kuvata tuolla kun se vain on niin huono. Äiti itse asiassa oli pyytänyt tuttua ammattivalokuvaajaa kuuntelemaan ja katselemaan korkeintaan 1500€ maksavia käytettyjä runkoja [Nikon tai Canon, kuvaaja itse ei suostuisi edes ehdottamaan muita] ja siihen päälle kivaa objektiivipakettia korkeintaan 500€. Menee sitten ihan kaikki joulusesonkitöiden palkat ja ensi kesätyön palkat kun lunastan tuota itselleni.. Mutta olen jo aika varma että se on sen arvoista!

Tänään suoritin koeviikon viimeisen kokeen ja tuntuu, että sekin meni ihan hyvin! Eli mun koeviikko oli:
  • (28.9. maanantai: opo) uusittava tämäkin jos ei mene läpi
  • 1.10. torstai: englanti
  • 2.10. perjantai: ruotsi
  • 5.10. maanantai: matikka
  • 6.10. tiistai: äidinkieli (pelkkä referaatti)
  • 7.10. keskiviikko: saksa

Oon aika varma että englanti, matikka ja äidinkieli on selvillä vesillä, mutta tuo saksa ja ruotsi voi olla uusintapäivillä sitten taas..

Kuitenkin tästä voisin nukkumaan lähteä, huomenna pääsen kaupunkiin kuluttamaan 200€, jotka äiti mulle antoi koiran ruokkimisesta, eli ylimääräinen vapaapäivä! Sitten enää yksi päivä koulua ja viikon syysloma<3

Kenen iso koirapoju on suloisin hymyillessään?

Ei kommentteja: