tiistaina, syyskuuta 07, 2010

We're right on time, don't make things worse.

Viikonloppuna vietettiin mun synttäreitä, jotka tosiaan oli jo melkein kolme kuukautta sitten :D
Se oli tosi söpö ja hyvä kakku! Takana näkyy mun lahjat ja kortti.
Jammailtiin. (kuvassa myös Maija ja Riikka)
Ja otettiin lepiä. Ainaki minä otin, Iina-lemmikki oli energisenä.

Mutta koska mulla ei ole mitään muuta asiaa, tämän päivän ohjelma:

Tein jotain ruokajuttua wokkipannulla. Sisältää:
broilersuikaleita
ananaspaloja
mandariinia
persikkaa
paprikaa
sweet chili saucea
pekaanipähkinöitä
vähän mausteita
Sekä minä, että pikkusisko kavereineen tykkäsi. Namm♥


Hoivailen ja oon vähän myös kuvannut tuota hoidossa olevaa setteripojua.

Seuraavaksi hyökkään todennäköisyys- ja tilastolaskennan pariin. Pitkä matikka ei anna armoa ): Onneks toi on kuitenkin ihan ymmärrettävä kurssi. Illalla aion kattoo telkkaria tai leffaa jos ei sieltä mitään tule, vaikka en normaalisti katsokaan tv:tä ollenkaan itsekseni. Onhan mulla nytkin toki pikkusisko mukana, ellei hän oo jo nukkumassa siihen aikaan...
Eväät:

NP: Aiden - The Last Sunrise

Ps. Hei sinä kohtelias Anonyymi. Kyllä, voin julkaista itsestäni bad hair & bad face day -kuvan blogissa. Eikä tee edes tiukkaa. Love u 2 ♥

5 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Omnomnom tuu kokkaa hei miullekkii toi näyttää hyvältä <3 En oo syöny tääl Lahes vissii muuta ku nuudeleita. XD

Ehehe ymmärrettävä kurssi? Pitkässä matikassa? o______o' No hyvä jos sinusta tuntuu siltä! :'DD

Varja kirjoitti...

En mä tiedä näyttääks se todella kovin hyvältä, mutta ainakii maistu hyvälle :D Se on nii helppoo että kyllä säki osaat! Paistelet vaan aineksia ja pistät nassuun ;3

Joo! Osaan tehä läksyistä ainaki 2/3 (vaikka muut osaaki kaiken) joka kerta ja hiffaan miksi lasken mitenki :D Once in a lifetime..!

Hanna Kaisa kirjoitti...

Hei toi setteri on yli söpö <3 munki koira on tota samaa rotuu :D toi vokki näytti aivan yli hyvältä vois itekki joskus tehä :D

Varja kirjoitti...

Voin kyllä suositella tota ruokaa :D Ei se kovin kauniilta näytä mutta oli nannaa!

Aww, setterit on suloisia :3 Mä tykkään!

Anonyymi kirjoitti...

hei, oot kyllä tosi kaunis :))