sunnuntaina, syyskuuta 26, 2010

I'm gonna miss you cause I love you baby

Mankeli ja Tätsi tuli perjantaina meille yöksi.
"Et jumankauta oo tosissas."
Toi hurttaotus ei oikein viihtynyt meillä, me taidettiin tylsistyttää se puhumalla pahoja ja pelailemalla, datailemalla ja pop cornia syöden.
Taas huomasin kuinka kuvottavan huonosti oon koulutellut Kitiä, mutta onhan se toisaalta aika valloittava villinäkin. Tykkään siitä juuri sellaisena kahelina vaahtonokkana kuin se nyt on.
Retullehan ammuttiin hirvi, viispiikkinen käsittääkseni ja nyt on jauhelihaa taas Varjan sörsseileihin ja liikaakin!

Opin käyttämään Gimpin (kyllä, mä muokkaan edelleen Gimpillä :DD) kloonaustyökalua.


Mulla on uudet ripset taas! Mun synttäreillä mulla oli ne uudet bambi-ripset kirkkailla strasseilla, nyt oli tosi tuuheet ja sikapitkät mustilla strasseilla. Hienot!

Käytiin isin ja mamman kanssa ravintolassa syömässä ja kyllä ne 50+ äijät jakso kysellä tanssimaan... Ei oikein kiinnosta ainakaan tuon ikäinen tanssiseura, silloinkaan kun muut känniläiset laulaa "musiikiksi" karaokea.

Ja kun metsästelin sitä aiemmin näkemään jänistä takametsässä (LÖYSIN SEN, juoksi parin metrin päästä kauheeta vauhtia ohi, se oli sulo ♥) lainapokkarin kanssa, löysin viisi loisteessa törröttävää.


Torstaina palasin pyörälenkiltä kotiin ja suihkun jälkeen olin heittäytymässä sängylle, mutta siinä lepäsi jotakin, mikä esti suunnitelmani.

Kannattaa kuvata vuorokauden pimeimpänä hetkenä huoneessa, jonka kattolampun kolmesta hehkulampusta on palanut kaksi..

Siis ihan perus FatPipe Whip 30, joka on toistaiseksi vaikuttanut soppelilta mailalta mun käyttöön. Mikäs tässä, pappa betalar, itseasiassa isi ei ees kysynyt tarviinko tai ostanko mailaa. Se vain kanto ton mun huoneen sängylle.
Onhan siinä tosi söpö susi ja muutenkin toi ulkoasu on aika hellyttävä.

Nyt, jotta päästään Sailan kanssa joskus nukkumaan, taidan lopettaa tähän.

NP: Escape the Fate - Harder Than You Know

Ei kommentteja: