keskiviikkona, syyskuuta 22, 2010

I'm open, wide open

Moi on tylsää.

Tulin juuri elämäni sateisimmalta liikunnan tunnilta. Vaihtoehtoina oli uinti ja suunnistus ja koska mä vihaan koulun uintia yli kaiken, mä kipitin metsään samoamaan. Eipä sekään mitään kivaa ollut, mutta ihan kivoja juttuja mm. mustikoiden eriarvoisuudesta me saatiin Mankelin kanssa aikaan.

Sen lisäksi, että mä kävin aamulla parin kilometrin juoksulenkillä ja kompuroin metsissä muutaman tunnin, illalla aloitan uuden harrastuksen.


Kyllä, tämä sählynvihaaja lähtee sähläämään muiden ivalolaisten (ja inarilaisten) lukiolaistyttöjen kanssa. Torstai-iltaisin olis sitten yläasteikäisten kanssa lentopalloharkat, maanantaisin pyörälenkki, koiran kanssa jos saan sen mukaan, ja tiistaisin lihaskuntoa.
Musta saattaa taas tulla urheilija. Mutta hyvä niin, mun cooperin testin tulos oli vain kakssataa metriä parempi kuin viime vuonna ja silloin se oli huonompi kuin koskaan...

NP: Breaking Benjamin - Topless

2 kommenttia:

jemina kirjoitti...

Mun ainoo kokemus virallisilta säbäkentiltä on se, kun Jemina 5v jako jossain pelissä Iltalehti-tähden pelin parhaille pelaajille :D Mut ilmottele miten harrastus edistyy!

Et muuten haluais heitellä mulle sun meseä? Mulla oli tuhat turha meseosoitessa mesessä, joten päätin poistaa kaikki kerralla. Nyt keräilen kuitenkin ei-turhakkeiden meset, sellaiset joiden kanssa on oikeesti tullu käytyä keskustelujakin.

Varja kirjoitti...

Mulla ei oo kokemusta senkään vertaa :D Oon aina ollut lentistyttö ja täälläpäin on jääkiekko vs. lentopallo, kesäisin sit tottakai sähly vs. beach volley, joten en oo voinu kokeilla vihollisleirin antia ikinä.
Mutta toihan olikin ihan kivaa.

En haluu!
kukkuu_kesa[at]hotmail.com lisäile vaan (: