keskiviikkona, marraskuuta 25, 2009

the leaves are falling, cutting the moonlight

Still alive.

Viikonloppuiset pikkujoulut menivät enemmän tai vähemmän hyvin. Minun osaltani lauantaihin kuului catfight, yleistä rähinää, siivousta, puunausta, kuurausta, vanhojen ystävyyksien verestystä, itkua, uusia tuttavuuksia ja pitkän pitkä kävelylenkki keskellä yötä. Oli kiva huomata, että tällaisestakin pikkuruisesta kyläpahasesta löytyy ihmisiä, joita kiinnostaa kokoontua samaan paikkaan viettämään iltaa.





Ja kyllä, olen ensimmäisessä kuvassa tuo luonnottoman värinen oikeassa reunassa ja toisessa kuvassa vasemmalla :--) Tykästyin kakkoskuvassa olevan kaverini shortseihin, joita lainailin ja päälle pääsi taas tuo tuttu pinkki t-paita, joka yltää joka käyttökerran jälkeen ylemmäs lempparilistassani. Jalassa toki ihanat popot pihalla!

Koeviikko alkaa maanantaina saksalla, vaikka se ei ole virallista koeviikkoa eli maanantaiaamuna tekaisen saksan kokeen ja olen vielä mukana muillakin tunneilla. Tiistaina joulukuun alun kunniaksi pyörähtää oikea rääkki käyntiin.




  • Ti 1.12 matikka

  • Ke 2.12. fysiikka

  • To 3.12. vapaa

  • Pe 4.12. historia

  • Ma 7.12. inarinsaame


Kaikki luonnollisesti kolmetuntisia kokeita, eli silkkaa tuskaa.

Tää suppea blogiteksti syntyi erittäin nihkeästi, katsoo nyt miten jaksan tätä enää pyörittää. Kaamos tulee, ihan pian en näe auringosta sädettäkään. Eikä mun huoneessa vieläkään ole kunnollista lamppua. Päänsärky vaivaa kolmatta viikkoa [onneksi perjantaina lääkäriaika!], koulukiireet koeviikkoineen tuntuvat tappavan mut työtaakan alle ja muutenkin olen valon- ja tekemisenpuutteen vuoksi aika maassa.

Join juuri suuren mukillisen Marshmallow Maniacia ja siitä vähän piristyneenä lähden ratkomaan matikan ongelmiani. Koulu ei niiin oo mun juttu.

Now Playing: Amorphis - Brothers Moon

Ei kommentteja: