torstaina, marraskuuta 05, 2009

"hello, i'm jonathan from spotify. i hope you enjoy of the spotify as much as we do."

Voi ei! Mä olen odottanut tätä hetkeä kauhulla: saan jymyuutisen/muun jutun blogiin kirjoitettavaksi ja perhanan kone on niin hidas [tai mun muisti niin lyhyt..] että ehdin unohtaa sen ennen kuin saan sen tekstiksi asti! Painajainen.

Huomenna onkin ne kauan pohditut naamiaiset. Sain jo upean ja täydellisen idean, olisin vetänyt kaverilta farkkushortsit [harmahtavat, mun mielestä hipoo harmaanharmaata], vihreät sukkahousut ja harmaan t-paidan, johon liittänyt sanan Spotify. Harmi vain, että olen vasta pikkuruinen ykkönen, joka miettii mitä voi, eikä mitä haluaisi laittaa Funky & Kinkyihin. Loppujen lopuksi heitän niskaani keltaisen topin ja kaverin sinisen hupparin [johon olen toivottoman rakastunut ], mustat farkut ja uudet popot.
Ja jos mietitte, miksi noin kummallisia asuvalintoja, naamiaisten teemana on ruotsinpäivän kunniaksi Ruotsi. En ole innostunut ideasta, mutta minkäs teet, ei sitä enää mennä vaihtamaan.

Jostain olen innostunut. Kemin mangapäivään enää 9 päivää ja lähtöön vaivaiset 8! En jaksa odottaa, näen siellä ihania ihmisiä ja pääsen hengailemaan muutenkin kaltaisteni hörhöjen sekaan.

Spotify on muuten kaikin puolin mahtava, ainoa mikä häiritsee on noiden mainoslukijouden tekopirteät ja yli-innostavat äänet.

Nyt siis värjäämään hiuksia. Hautasin haaveet vihreästä ja mustankin heitin kulmalla roskapönttöön. Sävy 3 tulossa, tummanruskeaa. Värjään ensimmäistä kertaa omaa päätä, joten vähän epäilyttää kuinka onnistun syövyttämään aivoni ulos ^^D

Mietinkin, miksi isä näytti niin yllättyneeltä kuullessaan minun tarjoutuvan pesemään saunan. Löytyykö kenenkään muun saunan nurkista kasaa kuolleita hämähäkkejä, kärpäsiä ja koppakuoriaisia?

Ei kommentteja: