sunnuntaina, tammikuuta 02, 2011

We're breaking down all the walls that hold us in

Mun loma on samaan aikaan ollut kaikista vajain ja kaikista valaisevin sekä viisain koskaan :D Kuinka moni muu heiluttelee todella hämärässä valaistuksessa puolen yön jälkeen varpaita joululahjavillasukissa, räpsii niistä kuvia ja muuttelee kameran asetuksia seuraavaa varvaskuvaa varten?

Mutta oli siitä hyötyäkin, sain uutenavuonna kaverilla siedettäviä henkilökuvia kiinteällä salamalla, kun valaistus oli luokkaa yksi räpsyvä hehkulamppu koko yläkerrassa ja kohteet sopivasti liikkeessä koko ajan. Taidot ei vielä riittäneet salamattomaan kuvaukseen.
Oon ollut niin äärettömän laiskana kuvauksen suhteen, että hävettää myöntää. Nyt kuitenki kun joululomalla tämän aloitin, voisin sanoa että aloitin sit valokuvauksen "opiskelunkin" itsenäisesti ja omaehtoisesti vuoden 2010 lopussa. Hassua sinänsä.

Nyt kun äiti on ollut hirveen kipeenä monta viikkoa ja mulla sattui olemaan lomaa, oon ollut ravintolalla paikkailemassa työntekijävajetta (ja hipsin sen avuin lähemmäks porvarielämää). Selkä meni kipeeksi jo ensimmäisestä kuuden tunnin työpäivästä, vaikka kesällä vedin kahdentoista tunnin työpäiviä rutiinilla. Ei mulle pitäis antaa lukiolomaa, mä haluun olla töissä...


Uusivuosi kului Sunnan synttäreitä viettäessä Inarissa ja porukka oli tosi mahtava, vaikka en olis ihan heti voinut kuvitella itseeni viihtymään todella sellasessa paikassa sen jengin keskellä. Ilta oli loistava kerrassaan, puoliltaöin toivotettiin kaikille valoisammat vuodet ja juhlittiin sen jälkeen 17-vuotissynttäreitä tanssin ja paskanjauhannan, Singstar ABBAn ja Rock Bandin merkeissä.

Torstaina kyllästyin punaiseen blondilla ja heitin Color-cream Fantasy Flirtin sävyn Dark Cherry (159) sekä Color Glossin Spring Greenin (030) otsiksen alaosaan. Tää vihreä onneksi lähtee nopsaan pois...

Kuvia uudeltavuodelta olis vaikka kuinka paljon, mutta koska suurin osa niistä on sisältää henkilöitä, joilta en saa kysyttyä tai yksinkertaisesti en jaksa kysyä lupaa, en laita enempää kuin nää kaksi.
Kuvissa muuten uudet Models Own-tekoripset, joiden koko on SUURI.
Oman tukan lisäksi vedin Elinalle myös otsiksen ja vähän laineita jo edellisenä päivänä.

Seuraavaksi olis huoneen siivousta, englannin ainetta ja summaryy, huomenna koulupäivä, mutta mulla meni ääni perjantaina niin pahasti ettei lauantaina töissäkään japanilaiset saaneet selvää mun englannista. Siispä jään kotiin ja valmistelen kaiken täällä säihkyvän puhtaaksi kun Saila saapuu kaukaa etelästä yöjunalla!
Vaikka tällä menolla uinun onnellisesti seuraavan leffan jälkeen.

+ Koska viime vuonna mun #100 jäätyi syksyllä, mä aloitan uuden. En samanlaista, vaan listaan vaan itsekseni elokuvat koska rakastan katsoo niitä ja loppujen lopuksi en ees tiedä kuinka paljon katson niitä. Nyt on 2.1. ja oon katsonut tän vuoden puolella viis.

Ja hei, jos kukaan ei ehdota mitään fiksumpaa kuin kitara headeriin, en todellakaan tiedä kuinka tekopyhä ja viilee header on tulossa.

NP: Cinema Bizarre - Modern Lover

Ei kommentteja: