maanantaina, tammikuuta 17, 2011

Kun minulta viedään kaikki, autan kantamaan

Suunnittelin tästä postauksesta sellasta "yhyy väsyttää nyyh nukuttaa niisk meen unille" mutta en jaksa kirjoittaa edes niin hienosti niin tässä pari kuvaa häistä.

Mies on mun isän serkku ja näin ollen saamelainen as u can see.


Äiti teki kakut. Se sanoi että ne on tosi älyttömän rumia. Hyvänmakuisia silti.


Pyyntönä oli taiteellisia häävalssikuvia, mutta... x___x'

Tsekatkaa hääpuku, vähän ees siisti?!

Ja oikeastaan teen samat temput sieltä synttäreiltä. Pikkusisko kuvas lähinnä koska mä oon laiska.

Mä ja mun apinasisko ja sen simpanssimies.


Nenäkuva.


Miks must tuntuu et nää tekstit päättyy aina naamakuviin...

Me käytiin lauantaina kuitenkin kaupungillakii ja ostin mm. kaks toppii ja t-paidan. Niin ja maailman kauneimman pöllökorun.

Mulla ei oo koskaan ennen ollu keltasta paitaa!
Seppälä, 9,95€

Aleksi13, 24,95€ -50% elii mitähän se oli, 12,50€?
H&Mn perustoppi jonka hinta oli varmaa jotai 4,90€?

Vero Moda, 16,95€

Noiden lisäksi ainakii KC Professional Color Mask (Pepper) koska kaikkii nii kovin kehuu sitä... Ja oli kannattava ostos, ei siinä mitään! Myös neljä jaksoo Muumeja nappasin mukaani.

AURINKO on muuten tullut taas esiin piilostaan ja mä imin siitä energiaa. Olin kuin pesusieni hehe.

NP: Scandinavian Music Group - Näin Minä Vihellän Matkallani
Ps. Tää kappale on MUST.
Kun minulta viedään kaikki
Autan kantamaan
Kevyesti nousee askel
Autan kantamaan
Ja kun lopulta kaadun
Teen sen näyttävästi

Näin minä vihellän matkallani
Näin minä vihellän matkallani
Jos sen on oltava niin
Olkoon sitten niin

6 kommenttia:

Arutte kirjoitti...

hehe kiva uus headeri :)

Varja kirjoitti...

Hehe kiitos :'D

Saila kirjoitti...

Ihana hääpuku tosiaan!
Tuo pöllökoru on aaawww <3 Ja hui hitto et siul on kapee vyötärö :D

Varja kirjoitti...

Pöllökoru on lemppari! En vaa pysty pitää sitä ku harvojen vaatteiden kanssa tai tulee hopean ja kullan sota >:
Oiskohan toi vyötärö jotain 60-64cm :')

PEPSODENTSMILE kirjoitti...

Eikä! Ihana toi pöllö :3 <3 mää en löydä ikin mitää kivoi koruja :(((

Varja kirjoitti...

Unohda etsiminen! Anna korujen löytää sut (;