maanantaina, tammikuuta 10, 2011

Nobody hurts me like you do, nobody knows me as well as you


Aamulla mun puuterihelmet kieri iloisesti pitkin huoneen lattiaa. Mä niin tiesin ettei mun hyvä tuuri tältä päivältä päättyis siihen.
(oon tosin tallannu vasta yhden karanneen päälle enkä onnistunut viiltämään haavaa näilläkään)


Multa onneks hajoilee peilejä noin kerran vuodessa, oon tullut siihen tulokseen että mun huono onni on ja pysyy vaikka saisinki pidettyä peilit kasassa.

Viikon ohjelma:
ma saksan opiskelua (konditionaali, aine), matikan edellisiä tehtäviä (logaritmifunktiot)
ti lisää matikan opiskelua, matikan uudet tehtävät (lisää logaritmei)
ke luultavasti lisää matikan opiskelua + biologian opiskelua
to Maijan kanssa kahville!!! biologian opiskelua, matikan opiskelua, saksan opiskelua
pe valokuvauskeikka isän serkun häissä, myös jatkot Olohuoneessa
la aamulla Rovaniemelle mummon kaheksankymppisille, illalla jatkot
su iltapäivästä kotiin, OPISKELUA (:

Kannatti olla pois koko viime viikko, kun kaverit ei muista mun olemassa oloa enää ja ois ihan pirusti tekemistä koulun saralla mutta motivaatio nollissa. Yippee.

NP: Cinema Bizarre - Heaven Is Wrapped In Chains

2 kommenttia:

Jassu kirjoitti...

Sul on tosi omaperänen täää blogi ja tykkään kirjoustavastas ! :)

Jos sulla yhtää on aikaa ni käyppä vilkasee mun blogi ja kommentit ois kivoja! :)

http://my-only-big-wish.blogspot.com/

Varja kirjoitti...

Voi kiitos paljon! :) ♥