tiistaina, elokuuta 24, 2010

Pikaista.

Onneksi mulla on lukio, joka syö tosi paljon mun aikaa... Otin tuon biologian kutoskurssin, koska tuntui että mulla jää liikaa vapaa-aikaa, mutta nyt mulla ei olekaan vapaa-aikaa! Mikäpä siinä, huomenna lähden kaverin kanssa valloittamaan Otsamotunturia tunturin kasvillisuusvyöhykkeiden tutkimisen merkeissä. Mutta siis, tynkää tulee taas.

Torstain lintukeikka:
Iina kiikaroi ja Maija on muuten vaan tr0-bongari! Höpöjä tyttöjä, tällasia tipuja siis itse kuvailin.

Viikonloppuna oli Ijahis Idja, hengailin Mankelin ja Akan kanssa. Mollet oli hieno, samoin Adjágas ja Amoc & Ružže! Kyllä ne kaikki esitykset loppujen lopuksi hyviä oli, vaikka ensin saikin hieman sulatella joitain yhtyeitä...

Eilen shoko laittoi mun jo suht pitkät kynnet!
+ coca-cola

Päivän asu (en ois ikinä kuvitellu kirjottavani tätä o.o)
Neule: kirppari, 1,50€
(hihaton: H&M, 4,95€
legginsit: H&M, 4,95€)
Vyö vetoketjulla: Gina Tricot, 14,95€
Koru: kirppari, 5€
Kengät: Kenkämeklari, 29,90€

Mä, päivän hiukset ja likaiset peilit.

Antakaa mulle parannusehdotuksia/juttuehdotuksia/mitä vaan kommenttia mitä mieleen tulee!

NP: Amoc - Šaali
Ps. Tein löydön: Amoc on myös Spotifyssa! Kaikki siis kuuntelemaan inarinsaamenkielistä räppiä (:
Ps2. 14 lukijaa aww!

4 kommenttia:

Emily kirjoitti...

Päiväsi nasuna on ihanan lämpimän näköinen <3 Noi kengät on oikeasti jotain puhdasta rakkautta!

Varja kirjoitti...

Tällä puolella napapiiriä on oltava tähän aikaan vuodesta lämmintä päällä tai muuttuu pakaste-nasuksi :(

Anonyymi kirjoitti...

Ei millään pahalla mutta aivan hirveä tukka noissa parissa vikassa kuvassa.

Hanna Kaisa kirjoitti...

ihanat hiukset ja kynnet<3