sunnuntaina, elokuuta 15, 2010

I'm the hardest motherfucker to please

Oon kyllä varmaan kaikkien aikojen lahjakkain velvollisuuksien pakoaja... Mulla on ollu koko kesä aikaa lukea analyyttisen geometrian uusintaan, mutta arvatkaa paljonko oon tähän mennessä lukenu. Siivosin eilenki huoneen kokonaan (teen tätä niin harvoin ku vaan voi), järjestin paperit, katsoin tilattavat kirjat kakkosvuodelle (seki olis pitäny tehä joskus viimeistään 3.8. mutta enhän mä tarvinnu kuin kaks biologian kirjaa, muut on siskon ja sen miehen ja niiden kaverien vanhoja ja sain ne ilmaseks hihi), pesin venettä äitin kanssa, söin überhyvää ruokaa ja pelasin kasipalloa Aapelissa. Tänään oon jatkanu veneen pesua ja huoneen siivousta. Nyt alkais olla matikan vuoro, joten pikaseen nämä:
Andiamo, 27.90€

Andiamo, 29.90€

Fender Squier Strat (+ Fender Bullet 150, pari kielisettiä ja viritin yms kamaa) veljen vaimon pikkusiskon alennuksella 200€
Toppi: H&M 4.90€
Legginsit: Seppälä 12.90€
Liivi: Lindex 14.90€

Lemppari x 2

Koroton:
Paulan Kenkä, 39.90€

Korolla:
Kenkämeklari 29.90€

Oon ilonen ku oon kerranki löytäny korollisia kenkiä! Noi viimiset on rakkaus, samoin mun uus pikkuvauva Fender.

NP: Papa Roach - I Almost Told You That I Loved You

Ei kommentteja: