maanantaina, maaliskuuta 08, 2010

Dugong, dugong, it's the cow of the sea.

Kerran näin unta, että ystäväni Feaila oli hurjapäinen ratrider. Hän eli sängyllään juustossa ja viiletti hirmuista vauhtia lahtaamaan hammaskeijuja, hänen ystävänsä frozenbug asui Feailan sängyn alla Polar-juustossa oman Emmentalini naapurissa. Osittain pelkäsimme Feailan ja hänen rottansa Pinballin hyökkäysvoimaa ja piilouduimme juustoihimme aina heidän lähtiessään taistelemaan hammaskeijuja vastaan.
Kuten alusta voi huomata, uni oli erityisen hämärä ja skitso, voisi luulla mun syöneen kolme ananasta ennen nukkumaan menoa!

Feaila oli viime yön meillä, eikä porukatkaan olleet kotona. Mitä muuta voi olettaa kuin tanssimattoa, Robot Unicorn Attackia ja Sweeney Toddia? Salmiakkia katosi, Coca-cola-pullot tyhjenivät ja sixpackit kasvoivat nauraessa. En ole kuukausiin nauranut niin!

Miten uni ja viime yö liittyvät toisiinsa? Varja proudly presents:
Pinball the Bogey Banisher !

Oikeasti en ees osaa virkata, tää on mun oma style solmia lankaa muotoon, tai mistäs mä tiedän vaikka virkkaisin oikein.. Itseoppinut virkkaaja olen ma.

Nyt on aika väsynyt olo kun puoli kuudelta aamulla pääsin nukkumaan, yhdeltätoista jouduin taas ylös. But it was worth it! ♥

NP: Dugong

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ai noita sä oot virkannut, nyt vasta hoksasin :'D Hienoja ovat, ja niin tää blogigin!
-May

Varja kirjoitti...

May: Njuu, toi oli vasta demoversio oikeista Mörkökarkottimista joten lisää luvassa!
Kiitos paljon! :3

Anonyymi kirjoitti...

Oijoij, nätti virkkaus (: Kiva että viihdyitte, mutta älkäähän juuttuko niihin juustoihin!

-- Tanssipeli on paras kaveri kun on tylsää (::

Varja kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos paljon (: Tanssimatosta tuli tuona yönä mun paras kaveri!

Edel kirjoitti...

Söpö otus :) Virkkaaminen ei miulta luonnistu, kankaita olen yhdistellyt tähän mennessä!

Varja kirjoitti...

Edel: Kiitti (: Kokeilemalla oppii hirmusti kaikkea, kannattaa testata!