tiistaina, syyskuuta 15, 2009

hello beautiful!~

Retkellä oli kuin olikin sitten ihan mukavaa, vaikka en jostain syystä jaksanutkaan leikkiä kaikkia niitä ihanaisia leikkejä kovin innolla.
Koulun eväät ei oikeen maistuneet kovin hyvältä, mutta onneksi otin mukaan kaurakeksejä suklaakuorrutteella, tuc-keksejä ja päärynälimukkaa. Tuli oikein hyvä olo siinä nuotiolla istuskellessa ja katsoessa toisten nahkiaisia kun omat oli jo ohi.
Kotimatkalla katselin ikkunasta Lapin karua vaivaiskoivikkoa ja havahduin sitten kun jo jätettiin ensimmäisiä oppilaita kotiin. Hmm, olin nukkunut viisitoista minuuttia. Seuraavaksi huomasin meidän ajavan kirkon kohdalla, olin nukkunut puoli tuntia lisää ja siksi olo oli koomainen kävellessäni koululta takaisin kotiin.

Kolmen jälkeen olen juonut neljä kuppia teetä [nuha ja kuume yrittää yllättää; ei näin lähellä koeviikkoa, ei kun on loppurutistukset kaikista aineista tiedossa!], tehnyt kolme tuntia matikkaa, lukenut Hanna-Marjut Marttilan romaania Kertoi tulleensa petetyksi muutaman tunnin ajan, viimeistellyt lukupäiväkirjan ja sitten vasta tulin koneelle. Olen siis ollut erittäin ahkera lukiolainen!
..ja sen vuoksi muuta ei olekaan tapahtunut.



Kiitos sinulle joka liityit suureen lukijapiiriin, piristit iltaani kovasti! <3>

Etsiskelen tässä uutta ulkoasua/ulkoasun tekijää. Olen totaalisen kyllästynyt tähän, mutta omat taidot ei ihan riitä sinne asti, vielä ainakaan.
Huh, nyt englannin sanojen kautta nukkumaan!

Now Playing: Dingo - Levoton Tuhkimo

Ei kommentteja: