perjantaina, syyskuuta 11, 2009

elossa ollaan

Ei mulla oo mikään biletysfiilis nyt :/
Ihan mielelläni voisin kavereiden kanssa kokoontua meidän olohuoneeseen, keittää teetä ja kaakaota, katsoo joku huono komedia tai nyyhkyleffa ja olla vaan. Niin että voitais taas vaihtaa kaikki ihanat ja kamalat kuulumiset, itkeä jos siltä tuntuu ja tietty nauraa hirmuisesti. Ei lähdettäis tosta mihinkään, kellään ei haluttais olla muualla vaan autettais toinen toistamme tasapuolisesti niin ettei kukaan jäis yksin.
Mä olen ollut suunnattoman yksinäinen lähiaikoina, mä olen ulkona kaikesta maailmalla tapahtuneesta eikä mulla ole aikaa pyöriä päivittäin kylillä, koska meillä kotona ei just nyt oo mitään kaikista helpointa. Siksi mä olen väsynyt, pyörin sängyssä tunnin tai toisenkin helposti saamatta unta, heräilen yöllä ja aamulla en jaksa herätä. Koulupäivät on kivoja sinänsä kun ei tarvii ajatella mitään muuta kuin sitä koulua, osaankohan mä noi enkan sanat sittenkään, mikäköhän numero tulee tosta esseestä, eiku vittu en ookaa tehny läksyjä. Koulussa kaikki on yksinkertaista, saa olla tyhmä ja tietämätön, saa olla vielä lapsi.

Mä nyt pikasesti viel katon mestat, käyn suihkussa ja lähen tästä sit johonki päin, toivottavasti oon sit ees jossain kunnossa huomenna kampaajalla.

Kun en mä kuitenkaan halua yksin koneelle kotiinkaan tahdo jäädä.

Ei kommentteja: