perjantaina, huhtikuuta 01, 2011

'Cause there's nothing like seeing each other again, no matter what the distance between

Tänään on hassua se, että...
    ...kirjoitin äidinkielen vastineen a) ennätysajassa (ennätyspitkässä, 115min/yks koe on mulle huisi suoritus!). b) pidemmäksi kuin oli minimi.

    ....osasin biologian kokeessa vastaukset kaikkiin vaikken lukenut ollenkaan.

    ....sain odottamattoman kirjeen.




    ...mä oikeastaan ajoin autoa tänään (ilman kolareita!!).

    ..siivosin/siivoan huoneen vapaaehtoisesti.



    ...ruotsin opettaja ylisti mun korua jakaessaan äidinkielen koepapereita.

    ...meen auttamaan kavereita valmistautumaan Spring Sprungeihin, mutta en oo ite menossa.

    ...meille tulee tänään ranskalaisia vieraita.

    ...minä-joka-en-ikinä-koskaan-pelaa-Angry-Birdsiä, pelaan Angry Birdsiä.

    ...olin mukana päivän parhaassa tappivanukas-zembaloaprillipilassa.

    NP: Phil Collins - I'm On My Way

    Ei kommentteja: