lauantaina, huhtikuuta 30, 2011

Arkimeikki

Tätä on tosiaan kysytty muutamaan otteeseen ja oon luvannu tehdä sen, mutta en vaan ikinä oo saanu aikaseks.. Noh, perjantaina pääsin koulusta 10:35 ja lähtö kaverien kanssa mökille oli vasta 17:15 nii ehdin tän kuvata. Laatu on kyllä rakkaus ja istun tuossa takka-/kodinhoitohuoneen lattialla, koska siellä on parempi valo kuin mun huoneessa ja vessan tilat on liian pienet kuvaamiseen.

No mut. Oon aika hyvin täysin amatööri enkä osaa oikeen mitään ja tiedän et vois tehä paremminki jnejnejne ja musiikkiikaan en tosta omista, se on Coldplayn Strawberry Swing instrumentaalina.
Here we go.
 

Käytän markettimeikkejä koska en oo oikeestaan kokenu niitä mitenkään surkeiksi. Mul on muutama Make Up Storen luomiväri, mutta en oo huomannu jäätävää eroa vaikka Lumenen väreihin paitsi intensiivisyyden saralla.

  • Maybelline Dream Satin Liquid sävy 004 light porcelain
  • Maybelline Dream Mat Powder sävy 01 rose nude
  • Maybelline Expression Eyebrow Liner sävy 02 grey
  • Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Liner sävy 06 black pink diamonds 
  • Maybelline The Falsies Black Drama-Extreme Mascara sävy 100% black
  • Maybelline Expression Kajal sävy 1 white 
  • Wet 'n' Wild Kajal & Eyeliner Extra Long Pencil sävy black

    2 kommenttia:

    Anonyymi kirjoitti...

    Oot ihana<3
    Sun pitäisi joskus tehdä videoblogaus!

    Varja kirjoitti...

    Oon suunnitellu sellasta, mutta eipä mulla oo ikinä mitään kerrottavaa nii sellasesta tulis aivan turhaa paskanjauhantaa.. Ja se lienee parempi jättää pois :D
    Mä yritän työstää tätä suunnitelmaa, kiitos :)