keskiviikkona, lokakuuta 13, 2010

Uskotko unelmiin vai sattumaan?

Lagaus entryissä.
Tämän kertainen tekosyy: Mun netti on ollut tosi yhteistyöhaluton.

Mutta olin siis viikonloppuna Mankelilla taas yötä ja siitä saatte pari kuvaa, hahah.

Toi saippuapullo on vain niiiiiiiiiiiiiin hieno OwwwO;;

Se oli kanawokkiruokajuttu part 2.
Sisälsi:
  • viinirypäleitä
  • omenaa
  • persikkaa
  • mandariinia
  • pekaani- & cashew-pähkinöitä
  • ananasta
  • hunajaa
  • broilersuikaleita
Me tehtiin myös karkkipoppareita, mutta teen niistä oman entryn joskus~
Pelattiin kauheasti taas, Mankeli keskittyi The Legend of Zelda: Twilight Princessin vesitemppeliin ja mä Ōkamin itsemurhafisuihin.

Hyvä ja ravitseva aamupala: mozzarella-juustoa ja kaakaota.
Mankeli dataa, oli spookyy kun kaikkialla muualla tuli ihan pimeetä ja ainoa valonlähde oli toi kannettavan kelmeä vilkkuminen.. Siellä minä kierin lattialla hihittelemässä sille näylle.

Tää on vähän random-kuva.

Ja tuota.. Siinä se. Olin odottanut liian innolla pääseväni kirjottaa tätä entryä ja tässä se nyt on kaikessa kynyydessään.

Lauantaina kävin Maijan hoitokoirien kodissa katsomassa pari leffaa, mukana oli Elina, Jonne ja se Maija tosiaan. Mun karkkilakko kyllä petti, The Box oli liian ahdistava katottavaksi ilman salmiakkia :x Tarkoituksena oli lähteä jo sen leffan jälkeen kotiin isosiskon kanssa, mutta olin liian horkassa lähteäkseni. Funny People oli aivan liian pitkä, muuten semi-hyvä pätkä (mietin tässä että voiko 2h 21min pituista elokuvaa sanoa pätkäksi).

Sunnuntaiaamuna taivaalta paiskoi lumen ja rännän sekoitusta, ennen kahtatoista se muuttui piiskaavaksi vesitihkuksi. Siellä minä ja Mankeli Tätsin kanssa koirakentällä uitettiin koiraa ja rääkättiin kameraa. Sieltä vipelsin värjäämään Mankun hiukset ja sitten oon tainnut tehdä liikaa koulujuttuja.

Siitä puheenollen, painun kirjoittamaan novellianalyysia.

NP: Antti Tuisku - Hyökyaalto

Ps. Tämän aamun asukuva on liian eeppinen jättää julkaisematta:
Mutta ei siitä sen enempää.

Pps. Ei vituta yhtään astetta kun ystäväni ovat juurikin tällä hetkellä joko Volbeatin tai Lady Gagan keikalla Helsingissä ja mä istun Ivalossa vääntämässä saksan ainetta.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei onks sulla tosissaan kanssa Iina-niminen kaveri jota sanotaan Mankeliksi?

... vai onko multa mennyt jotain ohi :D

Varja kirjoitti...

Oh, tätä väärinymmärrysten määrää tänään! :D Kieltämättä en oo selittänyt asiaa yhtään sen sekavammin kuin se olis ikinä mahdollista...

Mutta ei, mun Iina-niminen kaveri on Iinuli-lemmikki/Iina/Inkku/mikä milloinkin ja Mankeli/Mangel/Mankku on oikealta nimeltään Anne.
Sitä, miten Anne sai lempinimen Mankku on taas eri juttu.

Arutte kirjoitti...

Anne on mainio mies.

Varja kirjoitti...

Anne on huippu.

Anonyymi kirjoitti...

Oon huippu mies.