perjantaina, syyskuuta 02, 2011

On niin helppoa hautautua tyhjiin kasvoihin, stop-merkin kohdalla vain kiihdyttää lujemmin

Juttuja mitä oon lähiaikoina tehny:

Unisieppari, joka on kaulakoru. Tää on kauheen kiva mut hankala saada mihinkää asuun sopivaksi.
Oon nukkunu ku oon ollu kipeenä. Toi unisieppari on Sailan tekemä KIITTIIII!
Oon vaihtamaisillani colasta jääteehen mutku ei se oo sama asia. Oon syöny paketillisen keksei ja sit gammaldags-karkkei mitä Anne toi Ruotsista. Kiittii!

Innostuin paperoinnista vähä liikaa ja mun kalenteri on nyt.. No ei sitä kenenkään muun tarvii katella.
Kerranki oon opiskellu! Okei en ehk tajuu vieläkää ihan kaikkee integraaleista, mutta maanantaina on tukiopetus.. :)
Oon alkanu kattoo L-Koodii alusta! Eka kausi on jo ohi ja tokassa oon jossain puolessa välissä. Elinalle kiitti näiden lainaamisesta!
Oon lukenu yllä olevia kirjoja, kattonu vähä Housee välissä ja sit LOTRit oottaa taas et pistäisin ne pyörimään. Ihania.
Siirsin mun napit ja soljet ja ompelulangat ja helmet ja silmät ja kaikki niihin viittaavat tohon älyttömän rumaan viehelaukkuun/mikä lie. On toiki parempi ku se edellinen kenkälaatikko-järjestelmä (laatikon pohjalla oli kerros sokeria?!).
Ja sit loppuun moi x 4. Oon siis puuhannu hiuksetki uuteen uskoon. Heh.

Tässä yritin havainnollistaa ton siepparin kokoa, mutta.. niin.
NP: Apulanta - Odotus

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

oot aivan ihana tuossa toisessa kuvassa :'>