keskiviikkona, syyskuuta 28, 2011

Ehdotuksia, anyone?

Nutparade 2v - 30+ lukijaa - 200+ blogitekstiä
Ja koska oon hiton laiska, voidaan juhlistaa tätä kaikkea yhdellä postauksella. Jos vaan keksitte että millä.

(..videopostauksen oon luvannu joskus mutku en ikinä keksi mitää mistä voisin puhua nii asdasfdfaadsdsasdf koska eipä mulla elämääkää oo että voisin kertoo "maanantaina oli niiden kanssa siellä ja tiistaina toisaalla muiden seurassa" ja ketään tuskin kiinnostaa lukee "tänään katsoin L-koodin kolmoskauden neljännen jakson ja vihdoin hakkasin sen Orochin" (ville jos luet tämän sinua ei voi laskea) tai "tänään istuin sängylläni vartin ja tuijotin seinää niinku joka päivä. minulla on uusia pöly-ystäviä mustalla seinällä. punainen odottaa vielä asukkaitaan" siitä puheen ollen pitäis siivota, varsinki imuroida eheh)

Uusi lukijaiseni muistutti minua. Welcome aboard!

Ps. Minä vihaan facebookia. 
Ps2. Huomenna äidinkielen koe 8:45 ja sitä ennen tapaaminen bilsan maikan kanssa ja kello on pian kaksi. Hmm hmm aamulla ehkä naurattaa kuinka viisas olenkaan taas ollut.
Ps3. Jos meen nukkuu vaatteet päällä pesemättä kasvoja ja meikkejä ja harjaamatta hiuksia ja käymättä suihkussa voin aamulla vaan nousta ja kävellä kouluun. En? 

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

PALJON kuvia vuosien varrelta :)

Anonyymi kirjoitti...

joo kuvat ois kyllä kivoja!

Emma kirjoitti...

"Anonyymi sanoi...
PALJON kuvia vuosien varrelta :)"

kannatan :)

Varja kirjoitti...

Kertokaas vähän että mitä kuvia :D Mulla ei oo hirveesti mitään vuosikertakuvia kyllä, ainakaan kovin laajalta alalta.