maanantaina, elokuuta 15, 2011

If you toss and you turn and you just can't fall asleep, I'll sing a song beside you

202. postaus ja 30. lukija! ♥ Oon luvannu jo jotain jännittävää näiden kunniaksi, mutta toistaiseksi mun ideat on samalla tasolla ku koulumotivaatio :D Saa ehdottaa jos on hyviä tai vaikka huonojaki ideoita.


Juhannusviikko kuvina koska en saakaan aikaseksi mitään tekstiä (vannon että oon yrittäny saada aikaan heti paluumatkasta asti):
Synttärimaasto Winskillä
Loistavat kynnet 18-vuotiaalle minulle. Kiitos Sailalle näistäkin!
Tyhmiä maisemakuvia part 1.
Ja part 2.
Mimi-toveri, Saila-toverista oliki samantyylinen kuva jo aiemmin.
Se tunne, kun ei löydä kuvaavia sanoja. Klikkaamalla isommaksi!
Hiekkalinna. Mun tekemä oli melkein yhtä hieno!!
Hiekkalinnaa. Joku pikkupoika heitti mua hiekalla päähän. PÄÄHÄN?!?
Juhannukseen kuului myös kasa leffoja, mansikoita, 14 metriä metrilakua, colaa ja välillä paljon, välillä vähän unta. Tää veti vertoja jopa Rokkimakkara-juhannukselle! Täyteen ammutussa junassa jouduin istumaan käytäväpaikalle, muuten olisin ihan varppina itkenyt kun oli kurjaa lähteä kotiin ja oli ollu nii hieno reissu. Taas.


Mutta niin. Nyt on taas lukion penkki tullut tutuksi ja joudun laskemalla laskemaan, että saan kurssimäärät täyteen. Että hienosti lusmusin kaks ekaa vuotta.


Saila otti kuvat hiekkalaatikosta eli -linnasta, meistä uimassa, musta ja Winskistä ja mun sammakkokynsistä kans.


NP: Bruno Mars - Count On Me

2 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Tee videopostaus! >:D

Miun saimaannorpat ♥ Nauran aina tolle Mimin gorillaloikalle :D:D Tule pian tänne taaas!

Varja kirjoitti...

Minä niin arvasin tuon sinun kommentin! Mutta en tee videopostausta ennen ku keksin mistä ihmeestä voisin ees puhua. Mulla ei nimittäin just nyt oo muuta mielessä ku ihanainen lukio ja kirjotukset ja sit leffat et :D