tiistaina, elokuuta 23, 2011

And I want you to feel when I'm going down

Oon iloisesti ja ahkerana aloittanut viimeisen vuoteni lukiossa! Oon onnistunu keskittymään tunneilla, oon kyselly biologian aiemmista yo-kokeista, oon osallistunu taitojeni mukaan tunneilla, oon saanu englannin epäsäännöllisten verbien kokeista kiitettäviä (..tää nyt ei oo uutta :D) ja oon ilmottautunu koulun lehteen toimittajaksi, en oo ees tuntia ollu pois koulusta ja oon aina ehtiny ajoissa joka tunnille. Siinä on jo tosi monta asiaa enemmän ku aiempina vuosina.

Eilen saapu mun viimeisetki kirjat tälle jaksolle. BIOS 1-5 vihkoineen ja kertauskirja virtuaalisine tehtävineen odottaa mua mun huoneen puolella. Siis can't wait!!!!!!!!!!11

Tällä kertaa en oo pakoillu lukemista ihan turhaan: oon tehny käsitöitä. Paperoin eilen erästä projektia ja tänään jatkan toista höyhyjen eli höyhenten merkeissä. Tottakai nyt tekis mieli tehdä vaikka mitä ja ideat pursuaa yli luonnospapereiden ku olis bilsan kirjotukset alle kuukauden päästä.

Saila lähetti mulle integraalilaskennan, eli mun pitkän matikan vikan kurssin, vihon. Paras ikinä :) ♥ Se tuunaili mustaa A4-kokosta vahakansivihkoo, mulla on samanlainen perusversio jo A5-kokosena muka-runovihkona. Taitaa pysyä pitkäänki yhtä tyhjillään ku mitä se nyt on.


.... Ikinä en matikan tunneilla nuku.

Samassa paketissa tuli noita höyheniä ku niitä ei luonnollisen värisenä oo täältä löytyny. Ja tammenterhoja. Kai. En tiiä oikeestaan onko noi niitä ku en oo koskaan ennen nähny sellasia. Ei täällä kasva >:o

Paljon saa asiaa kirjaimiksi vaan siitä innosta, ettei taho millään avata sitä bilsan ykköskurssin kirjaa... Voisin mennä takasin porukoiden sängyn alle kuuntelemaan musiikkia.
Ai niin. Meillä ei jostain syystä toimi netti muuten ku tällä pöytäkoneella. Syytän sitä siis hitaasta postaustahdista, haha. Vaikka taidan olla aktiivisempi ku pitkiin aikoihin.

NP: Billy Idol - John Wayne

1 kommentti:

Saila kirjoitti...

Voi Tipa oon nii ylpee siusta! :)) Jatka samaan malliin!