perjantaina, heinäkuuta 01, 2011

Lontoo 9.6.-15.6.2011

Tässä mä City of Quebec-pubin pihalla nauttimassa täysi-ikäisyydestä:
Täs mä toisena päivänä samaisen pubin edustalla potemassa kevyttä krapulaa lempparijuomani kanssa:
Tässä mä kipitän em. pubista juuri ulos iloisena ku vihdoin ne kysy mun paperit:

Tässä äiti köllii ropostensa kanssa ei vaan olikohan toi siivoojalle jätettävä rahanen:
Tyylikäs colapulloni Regent's Parkin The Garden Caféssa (ne oli kaikkialla kyl samanlaisii):
Ja naapuripöydän hurmaava mieshenkilö, jonka katse ei herpaantunut mun suklaamuffinssista:
Tienviittoja (!!!!!!!!!!!!!!!!!! kaikkii kinostaa):
"Otetaan kuva tästä hotellin aulasta peilin kautta nii saadaan meistäki yhteiskuva!" -kuva:
Vaaleanpunainen taksi:
Hulkin .. takapuoli Madame Tussaudsissa:
Mä ja vahanukke-Pattinson (<3<3<3<3<3<3<<33<3<3<3<3<333<3<3<333<3<<3<):
Leijona-patsas:
Hepan pää:
Tuota.. Rakennus:
Luuranko British Museumissa:
Muumio samassa paikassa:
London Eye:
Big Ben:
London Bridge:
Kui hieno:
.. ... Eläin:
Toivottavasti tää ei jäädä tein koneita samalla tavalla ku mun (+ laatu <666):
Pakollinen kuva Lontoosta:

*viipottaa lisäämään Lontoon "Muista käydä uudestaan" -listalle*

NP: I'm forever blowing bubbles

Ps. Oon pahoillani jos ootte oottanu hienoo ja hauskaa tekstiä Lontoon reissusta. Jätän sellasen mahdollisuuden auki et jos joskus mul tekee hirveesti mieli kirjottaa tästä lisää ja kattavammin nii voin sen tehdä. Oli hieno matka ja sitä rataa. Kyllä tuoreen täysi-ikäisen maittoi.

3 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Ihania kuvia, oottelinki jo et millon tulee :>

Anonyymi kirjoitti...

Rakastuin sun tukkaan vahanukke-Cullen kuvassa <3
t. en mä

Varja kirjoitti...

Kiitti Emma :'))

Et sä: sain paljon positiivisia kommentteja tuona päivänä mun hiuksista, vaikkei ne mun mielestä mitenkää ihmeelliset ollu. Mut kiitos!