maanantaina, huhtikuuta 05, 2010

You're a silver lining the clouds

Anteeks tää miljoonatyhjyys postauksissa ;__; Mun motivaatio kaikkeen on totaalisesti nolla, keskiviikkona saksalla starttaava koeviikko painaa päälle, keskiviikkona on lähtö myös Saamelaisnuorten Taidetapahtumaan [jossa muuten tosiaan esiinnyn, rämpytän kitaraa ja toivon ettei kukaan näe mun virheitä], perjantaina pitäisi olla skarppina kemian kokeessa ja matikan koe siirtyi jonnekin huis helvettiin. Oon niin pihalla tuon koulun toiminnasta ettei enää enempää voi olla x__x
Kuitenkin, pahoittelen taukoa ja pyydän anteeksi jo etukäteen tulevaa taukoa, toivottavasti tämän viikon aikana ehdin lyödä ne pari hassua kuvaa tyttöjen [Riikka and Elina 17-year-old now] synttäreiltä.


Olin mökillä tuon pääsiäisen ja tein.. en mitään.
Yksi viidensadan palapeli tuli koottua isin kanssa sunnuntaiyönä ja vähän tänä aamuna, yllättävän hankalaa saada kaikki paikalleen!

Uskomattoman hyvä Maraboun joku suklaamuna-juttu! Tosin mielettömän makea, puolikkaan sain syötyä koko viikonlopun aikana.

Ajelin isän serkun turbokelkalla, Ski-doo tnt 600 e-tec koneella ja koko vehje istui nätisti useammankin kerran hankeen! Onneksi mulla oli sopivasti aina isukki mukana repimässä sitä rohmua irti :3 Kelkkailin kyllä luvattoman vähän, lumi oli nuoskaista ja alko tosissaan ottaa päähän tuo räntäsade.

Mulla on uusi vauva ja toinen vaavi on luvattu saapumaan ensi kuun alkuun! Innoissani olen hirmusti, ihanaa, lopultakin saan sen hyppysiini.. Vauvoista lisää myöhemmin!

20.3. #40 The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor ** Tämä sai toisen tähden vain koska oli tarpeeksi koominen saadakseen mutkin nauramaan! ...tietysti kaikissa dramaattisissa action-kohtauksissa...
30.3. #41 Lady and the Tramp 2 *** Koska eka leffa saisi neljä tähteä, tämä vain kolme. Aika tylsä toisaalta.
31.3. #42 The Tale of Despereaux ****
3.4. #43 The Aviator **
4.4. #44 Toy Story 2 **** Tää on yks niitä hyvin harvoja [vai lieneekö peräti ainoa] Disneyn leffojen kakkososa, jota pidän ykköstä parempana!

Oli autuastakin autuaampaa palata kotiin rätisemättömien stereoiden, juoksevan veden ja Spotifyn luokse!

NP: Coldplay - The Hardest Part

// Mulla on kaikenlaisia ongelmia, esimerkiksi aivovamma kirjoittaa kappaleen nimi 64329842 kertaa väärin ja sen jälkeen vielä laittaa väärä esittäjä.. Nyt pitäis olla mallillaan.

Ei kommentteja: