sunnuntaina, huhtikuuta 18, 2010

Riikka ja Elina 11.3. ja 26.3. 17-v!

Elinan synttäreiltä [11.3.] ei hirveesti kuvia oo, ainakaan julkaisukelpoisia!
Maija aloitti luomalla lumet - pääsi kulkemaan ilman puolen metrin kinoksia jopa korkokengillä!

Seuraavaksi synttärisankari tutki tuolinsa hyvinvointia, kukaan ei onnistunut tekemään uutisankkureita vaikka yksi ruuvi puuttuikin!

Otettiin ihkuja yhteiskuvia, joista jokainen on epäonnistunut omalla tavallaan! :D Maikkuli [= Maija] mun kanssa kauniina. Mun hiuksille tapahtui jotain vähän ennen tuota ja KABOOOOOooooom..

Keskusteltiin esim. henkeviä. Minä, Riikkuli [= Riikka], Iinuli [= Iina] ja Maikkuli.

Oltiin vuorollamme kaikki "söpöjä" synttärisankarin kanssa:




Sitten meno meni liian iloiseksi kuvailuun. Saatiin seuraa ja ilta/yö oli tosi mukava, kiitos kaikille näin jälkijunassa! (:


Riikan synttäreillä [26.3.] meillä olikin siskon Nikon D70 käytössä, mikä tarkoittaa meidän tapauksessamme sitä, että kuvia on vähintään miljoona (:: Julkaisukelpoisia näistä tosin on vaan murto-osa..
Vamoiltiin...
..vähän vain, kun Iina autto Jonnea Maijan nahkatakin kanssa :D

Oltiin iloisia.



Otettiin yhteiskuvia kun olin suoristanut Maijan hiukset. Ihmeellistä, synttärisankarista on _tosi_ vähän kuvia D: Oon epäonnistunu paparazzina.


Oli taas tosi hieno ilta (:: Kiitos!

Mun ja synttärisankarin Poppamiestanssi. Sääli ettei siitä oo yhtään videota..

6 kommenttia:

jemina kirjoitti...

Oot taas ihan ylinättinä :( Tässä oon koittanut baittailla noita tähtikuvioita simmuihin surkealla menestyksellä ehheh... Joten, oiskohan se jossain vaiheessa meikkitutoa? (;

Varja kirjoitti...

Aws, kiitos (:
Tutosta en tosiaankaan tiedä, oon aika alkukantanen meikkaamiseni suhteen! Ehkä jotain pientä apua tähtijuttuihin, totahan voi soveltaa nuottikuvioihin tai vaikka kukkiin. Ehdotus on hyvä, toteutus pitää miettiä vielä..

Anonyymi kirjoitti...

hei! oot kyllä älysöpö ja noi sun silmät, maailman ihanimmat ! :)

Varja kirjoitti...

Oih.. Kiitos paljon! :3

Anonyymi kirjoitti...

Oi hitto, noi hiukset.. Aww <3

Varja kirjoitti...

Nää hiukset on aika pahassa kuosissa, pitäis taas värjäillä mutta hampusta saan vain hampumpaa.. >: