tiistaina, joulukuuta 29, 2009

I wonder if you are listening

AaAaAaA olin eilen kaverilla kattomassa Girugameshin Grazy grazy grazy-dvd'tä ja jumal.. itkin, kiljuin ja lauloin vaikka en ees ollut keikalla. Fanityttöys tuli hiljaa hiipien, ei mulle kukaan oo sanonut et oon korviani myöten rakastunut Satoshin ääneen, Яyon hymyyn ja hiuksiin ja nauruun ja puhetyyliin ja englannin lausumiseen ja soittamiseen ja intohimoon ja ja ja.. Niin tapaan liikkua lavalla ja ShuUn huumoriin! Tidii, oottelen nyt vaan innolla koska toi kamu myy mulle toisen kappaleen noista dvd'istä kun se sai kaks joululahjaksi ja ennen kaikkea sitä et noi tulee Suomeen taas!



Kuvat © Maverick, Girugamesh.jp
Juu ei mulla tässä muuta kivaa asiaa ollutkaan :-) Oon hirmu väsynyt, päivä kului töissä arojänönä loikkien vaikka yöunet jäivätkin uuden Bleach-pokkarin takia vähiin. Tänä iltana riennänkin jo ennen kahtatoista nukkumaan [..kuka huomaa että kello on jo yli yksitoista?], aamulla nukun pitkään ja levänneenä voin alkaa valmistautua lähenevään vuoden vaihteeseen. Hui.
Lupauksia en aio tehdä taaskaan, sen sijaan Project #100 starttaa 1.1.10. Tavoitteena siis katsoa 100 elokuvaa korkeintaan vuoden sisään, mahdollisimman nopeasti kuitenkin. Listaan nuttikseen katsotut leffat ettei tule laskettua samaa kahdesti :-)
Näillä puheilla o/
NP: Girugamesh - shining

Ei kommentteja: