lauantaina, joulukuuta 31, 2011

Ei mitään asiaa ja silti kerrottavaa

En tiiä oonko ainoo, mutta oon aivan täynnä blogien joulu- ja vuosi 2011-postauksia! Siksipä hypin ne iloisesti yli, enkä jaa teidänkään kanssa mun joulua. Se oli kiva ja vuosi on ollu kiva ja that's it.

Oon ollu nyt kolme päivää töissä ja huomenna meen vielä pariks tunniks, sit vien kakkuja eräälle juhlapaikalle ja pakenen kaverille viettämään uutta vuotta. Kenties siitä tulee kuvamateriaalia. Tai sit ei, olenhan minä minä.

Oon toki ollu myös tosi laiska kirjottelee/laittaa kuvia tänne. Ei vaan oo kiinnostanu koko touhu, olkoon siis niin. Voi muuten olla että laitan Lontoosta (eli London Zoosta :DD) isomman kuvaläjän ku en oo yhtään tyytyväinen tohon nykyiseen postaukseen.

Myös wanhojen tanssi-kuvat tuli (siis mun ja mun parin ja sit yhteiskuva). Saattaa olla että ens vuoden tanssien aikaan tongin ja editoin omia kuvia teillekii, vaikka ne ei kyllä ollu mitään laatukamaa.

Mut adios, hauskaa ku teit on vieläki mukana näin monta! Viimeks ku katoin nii kaks oli lähteny ja nyt on tullu jo 40. lukija! Huhhuh! Jännittävää miten en kirjota mitään ja silti ihmiset roikkuu täällä =J Thanks guys

/EDITT
luin tän tekstin uudestaan ja nauroin! Tää on ihan kauheeta kieltä, joten armahtakaa minua :D Voi jukra.

Ei kommentteja: