keskiviikkona, marraskuuta 16, 2011

No voihan ny vittu.

Sit huomaan et ulkona sataa lunta, sukellan vaatevuoreen ja jätän kaakaoni jäähtymään yöpöydälle. Ulkona oon fiiliksissä, koska saan taas kuvata YAYYYYYY viime kerrasta onkin aikaa! Tuun sisälle, selaan kuvia vielä kamerassa "toi on kiva ja toi on kiva ja toi on kiva" sit selaan kuvat uudestaan "ompa kaikki kuraa", laitan kuvat koneelle, pienennän osan niistä ja oon taas et "jee tää on kiva ja tää ja tää ja tää", käyn hakemassa mehua ja kun lataan kuvia nettiin, päässäni on vain yksi lause: "mitäs vittua mä olen taas ajatellu." Sitten tulen teidän kanssa jakamaan tämän ja ajattelin jakaa myös ne kuvat jotta pääsette oikeaan tunnelmaan.

Mut hei, olihan mulla vaatetuski abihupparin ja yö-t-paidan lisäksi:

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

voi mitä siellä on lunta! :( kuinka reiluu...

Varja kirjoitti...

Vähän on lunta. :) Koko ajan tulee vaan lisää, mutta en kyllä mee ees kokeilee uutta kuvausreissua tässä kunnossa jos jälki on tollasta.. :D