keskiviikkona, toukokuuta 04, 2011

A king with no crown, king with no crown

Vapun kuvasato on aika monipuolista.
On tavallisia kaverikuvia:

On kaverikuvia puolituttujen kanssa:

On ihania muotokuvia kavereista:

Ja sit on sellanen joukko kuvia, joiden ottamisesta mulla ei oo mitään tietoa, koska oon sattunu olemaan sillon eri huoneessa ja muut on käyttäny kameraa. Ne onki sit aika ... hauskoja:

Tein perjantain mekon ihan itse edeltävänä sunnuntaina siskon aviomiehen edesmenneen äidin upeasta kankaasta.
Huomioin illan aikana, että toi ei oikeen tykkäis pysyä päällä, joten mun on keksittävä siihen jonkinlainen olkainsysteemi ennen seuraavaa käyttökertaa. En oo koskaan ennen saanu aikaseks kokonaista mekkoa, joten oon tyytyväinen itseeni vaikkei toi nyt mikään mahtava luomus ookaan.

Lauantaina mä matkasin kotiin tuolta mökiltä, kun muut tytöt jäi sinne. Äiti oli leiponu munkkeja (tavallisii solmumunkkeja ja vadelma-vanilja-täytteellä toisia) ja me grillailtiin. Illalla sain loistoidean lähteä Mankelille yöksi kun se oli yksin kotona, niimpä me puhuttiin paskaa, punottiin suunnitelmia, katottiin Mulan ja naurettiin kello viiteen asti aamuyöllä.
Sunnuntaina haettiin kaupasta vielä Mankelille väri ja pistettiin päähän. Siitä mullei oo kuvaa, koska jätin (onneksi) kameran kotiin.

Apua te ootte taas lisääntyny .__. Kiitos kaikille lukijoille! ♥

Ja jos on ehdotuksii Nutparaden kaksvuotispostaukseen niin otan ilolla vastaan! :)

NP: Lady Gaga - Judas

3 kommenttia:

JE kirjoitti...

oooh ihana mekko! suunnittelitko ton siis ihan itse ja teit kokonaan alusta loppuun? vitsi oot taitava! :-D ja oot btw tosi nätti noissa kuvissa. :-)

Varja kirjoitti...

No siis en mä kyllä mitää suunnitellu, näin unen mis mul oli tollanen mekko vappuna nii tein sen pohjalta ihan itse :) Otin noin-mitat ja ompelin kasaan, ei tullu mieleenkään kokeilla mitään kaavoja tai mitään.. :D
Kiitos ^_^'

Anonyymi kirjoitti...

videopostaus !