maanantaina, marraskuuta 22, 2010

Goodbye to the legend Elvis

Mä ehdin jo miettiä, missä vaiheessa mun keho ei enää jaksa tätä pyöritystä. Niinpä se sit tänään ekalla tunnilla koulussa ilmoitti että nyt kotiin lepäämään ja niinpä mä lähdin (lue: sairastuin).

Viikko sitten perjantaina me siis lenneltiin shokon kanssa Stadin Suureen Maailmaan. Lauantaina törmättiin Mimiin ja kasvatettiin meidän ujoja sixpackeja nauramalla monta tuntia :D

Suo anteeksi Mimi, en voinut olla laittamatta..

Sunnuntaina piti olla mun lempparin, Escape the Faten, keikka Jäähallilla, mutta basisti joutui vieroitukseen ja niiden kiertue Bullet For My Valentinen kanssa peruuntui. Bullet veti silti kelpo setin ja välistä tuntui että koko kenttä oli yhtä pittiä.


Maanantaina visiitti Sailan luona Lahdessa ja tiistaiaamuna lentäen kotia kohti. Loppupäivä meni rokulina vähän koulujuttuja tehden ja muuten vain reissusta palautuen.

Loppuviikon puursin ihanan lukion kanssa ja perjantaina juostiin Elinan mökille, lauantaina menin käymään Mankelilla (sillä oli cavalierpentu hoidossa, Blenjoy Dragon Li ja se näytti täsmälleen niiltä pehmokoirilta, joita omistin pienenä ison kasan) ja sunnuntaina olikin kymmenen tunnin työpäivä.

Mun hiuksille kävi näin:

Mutta ei muutosta kai huomaa jos ei satu tietämään.

NP: Aiden - King On Holiday

Ei kommentteja: