maanantaina, kesäkuuta 07, 2010

I'm nobody's friend now 'cause they don't like it when you're down

Lauantai-iltana en onneksi ollut ainoa, jonka askel hieman horjui, niinpä sain vallan loistavan kuvaajan hyvän päivän tutusta...
Oli tosi kiva ilta, pyörittiin Elinalla ja sinne valui kirkasta porukkaa. Puoli kolmen aikaan kävelin kohti kotia ja mietin miks vesipisarat leijuu maahan. Sain napattua pari mustalle kangastakilleni: lunta. Että hyvää kesälomaa kaikille meille siperialaisille!

Sunnuntaiaamuna nousin jo puoli kahdeksalta, koska meille tuli kampaaja! Siskon häitä varten se laittoi mun, äidin, mummon, serkkupojan kihlatun ja mun siskojen hiukset. Tos alemmassa kuvassa mun kampaus on kärsinyt sateen, tuulen ja äidin tökkimät ruusut (kyllä, se tökki niitä mun hiuksiin... =w=), joten se on nuhjuinen.
Häissä tietysti köpöttelin lapintakissa ja totesin jälleen, että mun risku on tosi säälittävä. Toi raakasilkkinen gákti itsessään, tummanruskeat kengät ja punainen silkki on jees, mutta mun pikkuruinen rippirisku ja ikivanha kangasvyö.. Voi luoja. Näytin maailman säälittävimmältä siskon neljän riskun, valkean takin ja huivin vierellä (: Etenkin kun en käytä lakkia. Myös mun pienet tupsut pauloissa on aika tylsät..

Kesäloma on korkattu nyt!

NP: Bleak - Stains

Ei kommentteja: